Mesafeli Satış Sözleşmesi
Ürün teslimat süresi
Ürünlerimiz, siparişin onayına müteakip aynı gün veya en geç 3
gün içerisinde kargo şirketine teslim edilmektedir. Kargo şirketinden
yaşanabilecek bir aksilik, olumsuz iklim koşulları veya mücbir bir sebep
olmadıkça, teslimat süresi iş günüdür.
Siparişlerinizin faturasını kargo yetkilisinden almayı unutmayınız.
Kargo durumu
Siparişinizin onaylanmasından ardından, kargonun durumu hakkında
bilgilendirme e-posta yolu ile yapılıyor. Verilen sipariş numarası ile de kargo
firmasının web sitesi üzerinden takip edebilirsiniz.
İadeler
Siparişinizinizi iade etmek istiyorsanız, lütfen info@hermus.com.tr
adresine e-posta göndererek iade talebinizi ve nedenini bildiriniz. Satın almış
olduğunuz ürünlerin iade edilebilmesi için açılmamış, original kutu ve/veya
ambalaj ve faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektekdir. İade işlemlerinde
ürün ücreti iade edilir ancak kargo ücreti iade edilmemektedir. İade kargo
ücreti sadece ayıplı ürünler için geçerlidir.
İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) kesilmelidir.
Mesafeli Satış
Sözleşmesi
İşbu sözleşme, sitemizdeki hizmetlerden faydalanabilmeniz ve
ürünlerimizi satın alabilmeniz için gerekli kuralları içermektedir. Sipariş
vererek, kullanıcı sözleşmesini okuduğunuzu, hükümlerini kabul ettiğinizi ve
onayladığınızı beyan etmiş oluyorsunuz.
MADDE 1- TARAFLAR
1.1-
Satıcı: www.hermus.com.tr – Mustafa Ali Zihnioğlu – ARBEKİNA TARIM&FİDANCILIK Cumhuriyet
cad. No:36/a Koprübaşı/MANİSA
1.2- Alıcı: Satıcı’nın web sitesi kanalı ile ürün satın alan tüzel ya da gerçek kişi
MADDE 2- SÖZLEŞME KONUSU ve HİZMET
İşbu sözleşmenin konusu, Satıcı’ya ait e-ticaret hizmeti üzerinden ticaret yapılması (ürün
satın alma ve ödeme) esnasında verilen hizmetin, işleyişine dair tarafların hak
ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
Alıcı, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı,
ödeme şekli, teslimat koşulları vb. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön
bilgiler ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri
elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini
is bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.
Satıcı, hazırlamış olduğu E-ticaret sistemi ile yapılan alışveriş işleminde tüm tüketici haklarının kazanılması ve ürün sonrası hizmette kanun gereklerine göre tüketicinin desteklenmesini kabul eder.
MADDE 3 - SÖZLEŞME TARİHİ VE GEÇERLİLİK
İşbu sözleşme Alıcı’nın www.hermus.com.tr internet adresli web sitesinden herhangi bir ürünü aldığında, Alıcı’ya okutulup onay alındığı tarihten itibaren geçerlilik kazanır.
MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER
4.1- Satıcı, sözleşme
konusu ürünün, ödemesi yapıldığından itibaren, yasal 7 iş günlük süreyi aşmamak
koşulu ile Alıcı’ya ürünü teslimini
sağlamakla mükelleftir. Herhangi bir nedenle, 3 iş günü içerisinde, ürün bedeli
ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı hizmetin verilmesi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.2- Satıcı
bünyesindeki satış destek ekibi, mesai saatleri içinde gelen istek, talep ve
iade bilgilerini ürünün garanti koşulları içerisinde cevaplayacaktır. Sorunlu
ürünler için değişim ya da iade prosedüründeki sorumluluklarını yerine
getirecektir. Ürün şikâyetleri ve ilgili talepler info@hermus.com.tr e-posta
hesabına iletilmelidir.
4.3- Ödemeler www.hermus.com.tr aracılığı ile anlaşmalı bankanın hazırladığı Kredi Kartı Satış
Sistemi (taksitsiz) ya da banka EFT/havale ile Türk Lirası olarak yapılır.
Döviz ile yapılan ödemeler Merkez Bankası efektif satış kurundan Türk Lirası’na
çevrilir.
4.4- Temerrüt kendiliğinden süre bitiminde oluşmuş olacaktır.
4.5- Alıcı
bilgilerini Bilgilerim menüsü üzerinden değiştirebilir şifresi ve şahsi
bilgileri ile ilgili tüm sorumlulukları kabul etmiş sayılır. Şifre çalınmışsa Satıcı’ya bildirmekle yükümlüdür. Aksi
takdirde şifresi ile yapılacak tüm ürün sipariş ve ödeme bilgilerinin
doğruluğunu kabul ederek yasal sorumluluklarını yüklenmiş sayılır.
4.6- Alıcı, sözleşme
konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı
yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim
almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul
edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, Alıcı’ya aittir. Alıcı, teslim almadığı mal/hizmetin ayıbını 7 iş gününde info@hermus.com.tr
adresine yazılı olarak bildirmediği takdirde Satıcı’nın Alıcı’ya
karşı ayıp için tekeffül borcu kalmaz. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet
kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir. Alıcı, kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç)
gün içinde Satıcı’ya göndermekle
yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri Alıcı’ya
aittir.
4.7- Ürün bedeli için ödeme yapılıncaya kadar, hizmeti
başlatmama/durdurma hakkı Satıcı`ya
aittir.
4.8- Alıcı’nın satış
işlemi sırasında belirtmiş olduğu e-posta ve/veya teslimat adresi, tebligat
adresi olarak kabul edilir.
4.9- Satıcı’nın Alıcı’ya sunduğu hizmette, Türk Telekom
hatlarında, uydu, haberleşme ve ağ sistemlerinde olabilecek arızalardan dolayı
sisteminin kesintiye uğramasından, kargo şirketinin sorumsuz davranışlarından
doğabilecek zararlardan Satıcı
sorumlu tutulamaz, doğacak zararlar için Alıcı
hak, tazminat talep edemez.
4.10- VPOS: Banka VPOS İşlemleri tamamen Alıcı’ya aittir. Sanal post kaynaklı problemlerden Satıcı sorumlu değildir.
4.11- İşbu sözleşme, Alıcı’nın sipariş göndermesi için ödeme anında sözleşmeyi okuduğu kabul edilerek yürürlüğe girer ve Alıcı sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.
MADDE 5- ÜRÜN ÖZELLİKLERİ VE GARANTİ
5.1- Mal/hizmetin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve
tüm vergiler dâhil satış bedeli www.hermus.com.tr adlı web sitesindeki
mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve işbu sözleşmenin ayrılmaz
parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.
5.2- Ürünlere ait garanti süresi ve kullanım şartları ürünlerin üstünde ve www.hermus.com.tr web sitesinde ilgili sayfalarda mevcuttur.
MADDE 6- CAYMA HAKKI/SATIŞ İPTALİ
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği
adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkını
kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde ürünü satın
aldığı Satıcı’ya, info@hermus.com.tr
adresine yazılı olarak bildirimde bulunulması gerekir.
Müşteri tarafından üründe; zarar görme, yıpratılma, ürün ve
ürüne ait parçaların eksik teslim edilmesi, açılmış ya da kullanılmış ürünler,
verilen belgelerin (broşür, fatura, garanti belgesi, vb.) tesliminin
yapılamaması durumlarında, Alıcı
cayma/iptal hakkı kullanamaz. Cayma/iptal hakkı kullanılması halinde, Alıcı’ya verilen ürünün paketi ile
birlikte, Satıcı’ya iade faturası ya
da faturanın aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7
gün içinde ürün bedeli Alıcı’ya iade
edilir veya talebi üzerine yenisi ile değiştirilir. Fatura aslı gönderilmezse Alıcı’ya KDV ve varsa diğer yasal
yükümlülükler iade edilemez.
Ayıplı mal nedeni ile iade edilen durumlar hariç, mal teslimat bedeli Satıcı tarafından karşılanmaz.
MADDE 7- YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, İZMİR Mahkemeleri yetkilidir.